mapa strony   |   kontakt   |

Konkursy

Konkurs: Oferta pracy nr 1/2024

Inspektor - 1 etat [Rozstrzygnięty]

Termin przyjmowania zgłoszeń: 11.03.2024, 15:00 [minął]
Termin rozstrzygnięcia konkursu: 15.03.2024, 15:00 [minął]
Organizator: Biblioteka Pedagogiczna w Płocku

Płock, 26 lutego 2024 roku


BP.1101.1.2024

Dyrektor
Biblioteki Pedagogicznej w Płocku
z siedzibą w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 26
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Bibliotece Pedagogicznej w Płocku: 

inspektor 
(nazwa stanowiska pracy)
1/1 etat
(wymiar czasu pracy) 


1.    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1)    niezbędne:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba, która zostanie wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do dostarczenia z Krajowego Rejestru Karnego zapytania o udzielenie informacji o osobie;
-nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 lata stażu pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy;
- znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o finansach publicznych.


2)    dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku (specjalności) ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne;
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku pracy;
- samodzielność;
- odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, sumienność;
- umiejętność bezkonfliktowego rozwiązywania problemów w środowisku pracy;
- kultura osobista.

2.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg rachunkowych budżetu i dochodów własnych: dziennika, księgi głównej, ksiąg pomocniczych, zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej oraz kont ksiąg pomocniczych;
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w rozbiciu na paragrafy, zgodnie z zakładowym planem kont;
- dokładne i staranne prowadzenie, kompletowanie oraz przechowywanie dokumentów księgowych;
- sporządzanie raportów kasowych, not obciążeniowych i poleceń księgowania;
- prowadzenie rejestrów rachunków, faktur oraz opisywanie rachunków, faktur, zgodnie z klasyfikacją budżetową;
- miesięczne uzgadnianie wydatków i kosztów, uzgadnianie ksiąg inwentarzowych na koniec roku obrotowego;
- rozliczanie i ujmowanie w księgach rachunkowych różnic stwierdzonych w inwentaryzacji;
- pomoc w opracowywaniu projektu planu finansowego Biblioteki oraz w sporządzaniu sprawozdań finansowych z działalności Biblioteki;
- przyjmowanie wpłat i odprowadzanie ich do banku;
- dokonywanie wypłat gotówkowych i odprowadzanie przyjętych sum do banku;
- terminowe rozliczanie wypłaconych zaliczek;
- właściwe przechowywanie i zabezpieczanie gotówki i innych walorów; 
- prowadzenie kasy Biblioteki;
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczaniem podatku od towarów i usług w placówce;
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczaniem podatku akcyzowego w placówce;
- wystawianie rachunków i faktur;
- dokonywanie zakupów, które nie są objęte procedurą zakupów wspólnych;
- prowadzenie całości spraw związanych z postępowaniami o zamówienia publiczne w Bibliotece;

3.    Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, własnoręcznie podpisany;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i uprawnienia zawodowe;
- kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających staż pracy (w przypadku osób pozostających w zatrudnieniu – zaświadczenie o zatrudnieniu z obecnego miejsca pracy);
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. 
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
- wypełnione i własnoręcznie podpisane oświadczenie dla kandydatów ubiegających się o pracę na stanowiskach urzędniczych w Bibliotece Pedagogicznej w Płocku;
- adres e-mail lub numer telefonu, który jest niezbędny, żeby poinformować o spełnieniu wymagań formalnych oraz zaprosić do dalszego etapu rekrutacji.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.

4.    Warunki pracy na stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego. Praca w budynku, w którym mieści się siedziba Biblioteki, przy ul. Gałczyńskiego 26 w Płocku. Budynek, w którym mieści się Biblioteka w Płocku wyposażony jest w windę dla osób niepełnosprawnych, ale tylko do poziomu parteru. Długotrwała praca przy komputerze i monitorze ekranowym w wymuszonej pozycji ciała (możliwe przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego). Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne na poszczególnych piętrach nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem parteru. 

5.    Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy przesyłać tradycyjną pocztą na adres: Biblioteka Pedagogiczna w Płocku, 
ul. Gałczyńskiego 26, 09-400 Płock z dopiskiem KADRY lub dostarczyć w zamkniętej kopercie do Biblioteki Pedagogicznej w Płocku do Kadr w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 11 marca 2024 roku.

W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Termin uważa się za zachowany, jeśli oferta wpłynie do Biblioteki najpóźniej do dnia 11 marca 2024 roku do godziny 15.00. Oferty złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o czym kandydaci zostaną poinformowani e-mailowo lub telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Formularz kwestionariusza osobowego oraz wymagane oświadczenie dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Płocku.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o jego wyniku będzie rozpowszechniona przez umieszczenia na tablicy informacyjnej w Bibliotece Pedagogicznej w Płocku oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Płocku (www.bpplock.pl) przez co najmniej 3 miesiące.
Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej. Przed upływem tego terminy można je odebrać za pokwitowaniem w Bibliotece Pedagogicznej w Płocku (Kadry – pokój z napisem „Administracja”).


6.    Klauzula informacyjna:

1)    Administratorem danych osobowych kandydatów jest Biblioteka Pedagogiczna w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 26, 09-400 Płock, tel. 24 366 53 70, zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych.

2)    Kontakt z inspektorem ochrony danych u Administratora możliwy jest za pomocą adresu e-mail: iod@bpplock.pl.

3)    Dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wymienione w niniejszym ogłoszeniu i nie będą udostępnianie innym odbiorcom.

4)    Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane zgodnie z art. 6 pkt. 1 lit. a), c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), na podstawie obowiązku ciążącego na administratorze, zgodnie z przepisami prawa, tj. art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) i art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) albo dobrowolnej zgody.

5)    Podanie przez kandydata danych osobowych jest wymogiem ustawowym, nie podanie danych spowoduje, że wzięcie udziału w rekrutacji nie będzie możliwe. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne. Wyrażenie zgody może być odwołane w każdym czasie. 

6)    Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Bibliotekę Pedagogiczną w Płocku, ul. Gałczyńskiego 26, 
09-400 Płock, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko inspektora.

7)    Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty realizujące zadania w imieniu Administratora, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy.

8)    Kandydatom przysługuje prawo do:
a)    żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
b)    wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, 
c)    przenoszenia danych,
d)    wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
e)    cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdej chwili    w   postaci oświadczenia przesłanego na adres e-mail: e)    iod@bpplock.pl, wycofanie zgody nie wpływa  na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

9)    Dane osobowe kandydata nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10)    Dane osobowe kandydata nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.

11)    Dane osobowe kandydata będą przechowywane przez 3 miesiące, po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

Ogłoszenie o naborze (wersja PDF)

Kwestionariusz osobowy (plik w formacie PDF)

Oświadczenia (plik w formacie PDF)

Opublikowano dnia: 26.02.2024 Zobacz wersje archiwalnedrukuj


Konkurs rozstrzygnięty:

Płock, 15 marca 2024 roku

                                                                                                                              
BP.1100.1.2024

 

Informacja 
dotycząca naboru ogłoszonego w dniu 26 lutego 2024 roku
na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor 1/1 etat
   (nazwa stanowiska pracy i wymiar czasu pracy) 


    W wyniku przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor, w wymiarze czasu pracy – 1/1 etat wybrany/a do zatrudnienia został/a Pan/i Małgorzata Ziarek z Płocka.

    Uzasadnienie wyboru:
Pani Małgorzata Ziarek z Płocka spełnia wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe na powyższe stanowisko, co pozwoli na sprawne i szybkie wdrożenie oraz podjęcie pracy na proponowanym stanowisku.

 



Informacja o wynikach naboru (plik w formacie PDF)







bip.gov.pl